19 Ocak 2013 Cumartesi

İş bankasının "servet bey" reklamına yapılan yorumlar

Müşteri hizmetleriniz dahi adam gibi çalışmıyor.
yatırın paraları reklamlara çalışana gelinçe az kar ettik o yüzden veremiyoz işinize gelirse çalışın diyin ..
Walla senede iki defa kullandığım vadesiz hesabımdan 84 lira hesap işletim ücreti alınca tassaruf masarruf hikaye oluyor
bence çok klasik ve bayat bir fikir...bankanın USP sine ne katıyor veya neyi iletiyor anlamadım..zaten çok arkaik bir pozisyonu dahada arkaik hale getiriyor..
yılbaşında bu bankanın hatları kitlendi..kartla alısveriş yapamadık.. öyle bir mağdur etti ki insanları.. bir de hizmet bedeli kesmiş, üstelik öğrenci kartından(sözüm ona öğrencilerden yıllık hizmet bedeli kesilmiyormuş) her aklıma geldiğinde saygıyla anıyorum...
paranız çoksa,kapıda karşılarlar...
kardeşim memleket biliyor iş bankasını burada iş bankasını sevenler ya işbankasından ekmek yiyenler yada şakşakçılarıdır.
tamam daha işbank la çalışmam bu videoyu izledim bütün ilişkimi kestim
Servetin değil Amerikan bankası tanıtımı gibi olmuş. Hiç beğenmedim. Bankanın değerini düşüren basit bir reklam olmuş.
Biz beğeniyoruz cem ve iş bank parayı koyuyor
reklam için deli para harcamışlar tasarruf bu mu yani o..... nekadar aldı acabaaaaaa
Ne yaşanmış olabilir Servet Bey servetine servet kattı,meddahlık yaparak..
İş bankası nedir ? Borcu yoktur kağıdı için 35 tl alan banka... diğer bankalardan bu belge ücretsiz tahsil ediliyor yasal soygun
Servet beye reklam için milyonlar vereceğine personeline para verse keşke bu banka
Tasarrufa değil gereksiz harcama ve israfa özendirir! Bunun yerine satranca yatırım yapsalar daha yararlı! Sözde Türkiye Satranç Federasyonu sponsoru ...Lisans vize ücretini sıfırlayın bari!!!
Vay bee, ne kadar da Avrupai bir ülkeymişiz halbuki eskiden.. Tam eski Türkiye.. çok orjinal hakkaten..
tasarruf tabi kaçpara harcadılar acaba reklam filmi için
ey isbanksi hyonetimi reklamlara cem yilmaz a bi ton para dokeceginize calisanlarinizin maaslarina bi bakin....
Lafa gelince fena esersiniz, icraata gelincede pamuk şekersiniz.
işbankasıda diğer bankalara benzedi. güvenmiyorum artık
bence fazlasıyla Amerikan özentisi olmuş nerede özgünlük
Çok FIIISSS olmuş.. Bizimle alakası yok..
Bu reklamdan sonra iş bankasiyla anlaşma yapmicaklar yorumumu begensin
böyle reklamlardan daha ziyade müşteri memnuniyeti önemlidir diye düşünüyorum....hesap işletim ücreti adı altında aldığınız yüksek ücreti hesabıma iade etmenizi rica ediyorum sizden...teşekkürler...
En çok yolan en çok güldüren büüyüüük banka işbankası .. İftiharla sunar ..
servet beyın zaten servetı cok neden hala servetıne servet katarsınız anlamıyorum reklam parasının yerıne faızlerde indirim yapılbılırdı.
reklamlar önemli değil müşteri memnuniyeti önemli bankanızdan memnun değilim80tl hs işletim ücreti alındı kızıp hs kapatmak istediğimde sorulmadı bile hs niye kapatıyorsunuz
tasarruf dermiş ler israfa bak.
Şu iş bankasınla kimler çalışır anlamadım k.kartı 25 tl aidatı için müşterisini mahkemeye veren bankadan hayırmı gelir.herkes duysun kredi kartı aidatını istesenizde vermiyolar artı mhk.veriyorlar.uyuma sevgili halkım
https://www.facebook.com/isbankasi/posts/408468845894008 İş bankası servet bey reklamı kamera arkası, İş bankası servet bey reklamı, kamera arkası, İş bankası, servet bey reklamı kamera arkası,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder